Neumann - Proffsnakk
Differansen i pris og kvalitet på produktene du finner hos de ulike byggevare-husene er ikke så stor. Det er de ansattes kunnskap og erfaring som utgjør den store forskjellen for håndverkere i dag. Dette er Neumanns styrke i dag.
For å vinne oppmerksomheten og engasjementet til de profesjonelle håndverkerne utviklet Willy i tett samarbeid med Neumann Youtbe-serien Proffsnakk som tar opp de temaene som profesjonelle håndverkere er opptatt av.
Innholdet i Proffsnakk samkjøres med kampanjer i butikk og tilpasses som butikkmateriell. Det gir også innhold til Neumanns sosiale medier.
1823
Har sendt inn "Bli medlem" skjema.
+79%
Økt netthandel
12 millioner
Eksponeringer tilsammen
Proffsnakk gir Neumann muligheten til å bygge engasjement rundt håndverkerfaget og vise deres kompetanse. Ekte fagfolk er programledere og inviterer ulike aktører i hver episode inn i Neumanns verden, i studio eller ute på byggeplass. Her testes relevante produkter, nyheter presenteres, utforsker byggteknikker og løsninger. Selve studioet er bygget hos og designet av Willy slik at det er gjenkjennelig fra Neumanns butikk-konsept. Dette er både effektivt og økonomisk smart og gir stor fleksibilitet.
Willy var med på å designe Neumann Byggs butikk-konsept. For en å ivareta visuell helhet designet Willy også studio i samme stil.
Bidragsytere
- Morten Foss
- Creative Director
- Jørgen Magnussen
- AD / Kreatør
- Anders Pedersen
- Produsent og regissør
- Håvard Sandvik
- Innholdsprodusent
- Fredrik Langbraaten
- Fotograf og klipper
- Nils Hausken
- AD / Grafisk Designer
- Agnes Rinde-Haugen
- Prosjektleder
- Jan-Arne Storkås
- Klipper
- Bastian Fjeld
- Klipper
Leveranser
Ide og konsept, produksjon av YouTube-serie og digitale annonserDato
- 2021 - d.d