Skip to main content

House of Yarn - Festivalstrikk

House of Yarn er Nordens ledende leverandør av håndstrikkegarn og tilbehør. Med kolleksjonen Festivalstrikk ønsker de å aktualisere håndstrikkegarn for en yngre målgruppe.

Fokuset på kampanjen var merkevarebygging hos en yngre målgruppe. Kampanjen resulterte i store mengder trafikk til House of Yarns nettsider fra betalte kanaler, men vi så også positiv effekt fra de organiske kanalene.

Willy har i tett samarbeid med Layer utviklet en kampanje for inspirere en yngre festivalgjengere til å ikle seg strikk. Layer som stod for medie- og influenserhåndtering og strategi. Willy utviklet alt fra idé til produksjon. Arbeidet omfattet film, taktiske filmer til sosiale medier, stills av kolleksjonen, digitale annonser, grafisk profil og en landingsside.

127 219

Nedlastninger av oppskrifter

93,7%

Økt trafikk (alle kilder)

330 111

Lenkeklikk (trafikk)

Bidragsytere

Mattis Ohana Goksøyr
Regissør
Jørgen Magnussen
AD / Kreatør
Nils Hausken
AD / Grafisk Designer
Sigurd Neby
Filmfotograf
Cameron Daravi
Stillsfotograf
Anders Pedersen
Produsent
Julia Margaux Ciarlo
Konsulent
Agnes Rinde-Haugen
Prosjektleder

Leveranser

Ide og konsept, film, stills, digitale annonser og grafisk design

Dato

Mai - Aug 2022
DirectorsProduction ServicesFilm & TVBranded contentCommercialMusic VideoContactWillyNews